|
|
2006 年 8 月 29 日 星期二  |
| 出賣fd子 |
大家係咪未見過佢呢...一定啦
你地都唔識嫁啦...我先識佢嫁炸

呢個真係羚羚啦..佢話自己好樣喎!!
但係我就唔多覺啦-3-
今日一早就比我亞哥叫左我起身..去飲茶喎﹏
我亞哥就由8點叫我起身,,叫到8點幾我先爬起身..
唉!!好眼訓呀...飲完之後
我一返到屋企就訓教教豬啦!!
訓到11點左右..羚就打比我喇
但係..我冇聽到...我唔想聽
因為太眼訓啦..就冇聽到啦!!到左12點
臻就打比我..叫我出街打機..
見冇野做..咪出左囉!!!!
就同[龍.bee.臻.我]出街打機喇...
就打到宜家....就返屋企啦!!
羚..我好掛住你呀!!!!
宜家我講呢d就係關於亞bee既..
大家係唔係好想知係咩呢...
咁我就講比你地知啦..kaka..[出賣了fd]

呢個就係bee個老婆仔啦..係咪好似稟個人呢!!
講返今晚..今晚我就同老婆仔傾左一陣電話..
好開心牙...岩岩比佢睇左我個樣!!
佢話我好靚仔喎...都唔知係咪真既-3-
之後到左12點幾打左比肥翁..傾傾傾
之後又同佢亞哥玩跑...- -
佢唔夠我玩...唔倨又玩多次
又書...書黎書去..又係我贏
-3-'' 唔打啦..
|
| 刊登時間︰2006-08-29 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 36 | »
|