|
|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| 幾多日冇打啦 |
好多人冇打日記啦!!
金日打返..因為之報幾日返左大陸所以就冇打到啦
我都係金日5點幾先返到黎嫁炸!!
一返到黎就開機啦!!
打打打打打,,打到8點幾食飯啦
之後就睇電視..沖涼果d野
.............不打了,,沒空
|
| 刊登時間︰2006-08-14 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|