|
|
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 這天過得還算可以/\/\* |
好累呀!!一起身就12點,,,,
之後就睇青出咩藍,,,好睇到爆!!
***************************************************
到左2點幾,,又打機
打打打打打打打到5點''''亞bee就叫我出街打波啦
一出到去,,,個太陽好曬呀!!!
唔想打,,,之後等左一陣先打
亞龍又咸左,,成日整人jj
打完波又返屋企啦,,,
*********************************************************
食完飯,,睇完電視
訓啦!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-31 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|