|
|
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 金日好悶呀,,,, |
一早9點幾就起左身打機
打到12點幾又要食飯
食完剛好又想打機時,,,,,玲玲玲 有人打比我啦
就係 就係肥驊...叫我去玩同埋講左d野唔我知,,
就係俊係龍屋企冇左部電話,,,好慘
都係唔講呢d啦...講返出街
之後就同左xxx同xxx同xxx同xxx同xxx同我去左沙灘
玩玩玩玩到4點幾走啦...返屋企囉
點知....冇返屋企探媽媽 宜係去左打機
打左1粒鍾 真係返屋企!!返到屋企 冇飯食,,慘
|
| 刊登時間︰2006-08-09 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|