|
|
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
| 幾日黎都冇打日記啦!! |
所以宜家打..
因為之前掛住跑!!!!!所到12點幾..所以又冇打到
同樣日日都係咁,,,,
唔好講之前..講返今日
一早就起身...屋企冇人..太好啦!!!
又可以打機!!不過..果老婆仔冇上到線- -唉
到左11點幾..食飯.....之後就xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
| 刊登時間︰2006-08-26 11:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 36 | »
|