|
|
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 今日一早起左身打機 |
今日一早就起左身打機喇...超悶!!
之後到左11點幾..亞bee就叫我出去m記食野..
本身叫埋龍既..之後佢又話亞媽唔比..冇去..
食完*返左屋企!!
到左2點,,,去左打波!!
勁左呀!!2分波勁左!!
加油!!2c一定要打班際
好累..2點幾打到6點幾..
嘩..之後仲去左買書..買套!![[唔係安全套..]]
電話果d套..之後買完就返屋企喇..
好眼訓呀!!!就去左訓..____
|
| 刊登時間︰2006-09-10 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 36 | »
|