|
|
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
| 你不愛我..但我還愛你!! |
今日一早就起左身!!!
等羚上線..點知都係冇上!!
唉。。。。到左12點就出左街..
偉哥請食野!!!
同左佢去買書...
唔想打喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-09-03 09:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 36 | »
|