|
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 好多日冇打日記喇 |
好多日都冇打日記喇..
因為呢幾日都過得好開心...所以日日都冇打到..
今日一早就起左身喇..
之後就同龍.翁.佳一齊搭的返學!!
唔經唔覺就黎訓學啦...
上英文....唉!!慘..唔識
咁為有出貓..-3-"
唉..出貓都唔得[[天]]
放學再默過..默完之後!!我就同翁返屋企先..
佳同龍就要留堂..因為佢沈日遲到..哈哈
到左4點幾..bee就打黎叫我出去打波喇.,,,
之後就同龍.翁.偉.佳.同埋一個肥仔!!
一齊係到打波,,
打到差吾多7點返屋企...
之後返到屋企就咁咁咁咁咁咁咁咁囉*
|
| 刊登時間︰2006-09-14 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 36 | »
|