|
|
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 好多日冇打喇.. |
因為之前洗左機..所以冇打到...
打返今日..幾好*
第一堂就電腦..
聽都聽唔到佢講咩??
唔經唔覺又放學喇..!!
同左撚化偉..肥翁..龍一齊買野..
之後就返左屋企喇..
到左6點..洛左去同bee打波!!
我..全..達 一隊
bee..龍..俊 一隊
沈日書左比佢地..做左30下掌上x
哈哈..今日我地果隊羸左喇!!
到佢地做30下..之前bee同俊做左30下..
龍佢自己話要跑10個藍球場wo..
跑完之後..玩多一陣''就返左屋企
好累呀..
|
| 刊登時間︰2006-09-28 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 36 | »
|