|
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 又好多日冇打日記喇,., |
金日一早..10點就起左身喇!!
因為屋企冇人係到..所以我就可以打機機..
吾..有D餓"天"之後我就整左個XO面黎食..
到左12點..我叫左亞達黎我屋企睇MAGIC..
冇內..亞龍又打黎!!話又黎我屋企..之後就黎喇!!
2個就係我屋企到玩到2點鍾..龍走之前仲放左4000千唔係小數目唷!!
之後就出左去打波..頂!!落到去..落雨!!
不過我地冇理..照打
茹..虹黎左大窩口打波...時間過得真係快"
又到左4點幾..龍就話去買機..龍同翁去左我屋企囉$$..
我比返左4000千蚊佢..岩數!!
之後龍就比又4000千蚊肥翁袋住!!
去到龍屋企..翁再數一數$$!!!!!!!!!!!!!!依..
唔見左500蚊呀!!
之後就搵..搵..搵!!仲去埋我屋企搵..都係搵唔到!!
唉..咁就冇左!!
龍買唔到機..最後係去左翁屋企同佢媽講...囉返500蚊..
肥翁真係慘..冇啦啦冇左500蚊..又攪到比媽媽話!!
|
| 刊登時間︰2006-10-01 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 36 | »
|