| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
唔,洗錢  |
分類: 未分類 |
今日我要洗好多好多ge錢,
事關,我頂買豬買校服,貴到痴孖根,
重要叫兩位人兄攞d嘢畀我,
真係唔得閒呀,>.<
重日好似係謝賢生日,
雖然我年年都當佢冇到,
今年都係一樣......=3=
但係我點樣都會同人講聲生日快樂,
係人人都會,so,
祝謝賢:[生日快樂]
就係咁,冇嘢講lu......
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
你收聲!!!  |
分類: 未分類 |
琴日去街市,見到有個阿伯因為冇人幫親佢,
勁唔好老皮,一見人就鬧,
我企响到等我老豆同阿媽,
佢無啦啦叫我死開企埋一邊,
小,我企邊又關佢屁事,
不過無謂同個阿伯嘈吖,怕佢同我鬧兩鬧中風tim呀,
我咪行埋一邊囉,有個師奶行去格離果擋買生果,
佢又唔低得,無啦啦拎起人地架車仔拉去自己果擋,
搞到人地d嘢跌哂落地都不突只,
重話個師奶左住條路,
偌師奶同佢講佢去買嘢先擺响樹,
個阿伯就响到爆哂粗,
死阿伯,食屎啦你,嘈嘈嘈,
煩住哂,我果陣幾想打爆佢個死人頭呀,
學人爆粗扮哂嘢咁,小小小小小...... |
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
好眼訓  |
分類: 未分類 |
好好好好好眼訓唷,
一陣又要陪老豆去飲茶,
唔講啦,去刷牙仔啦,
畀人[吹]啦,byebye! |
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
琴日  |
分類: 未分類 |
琴日可立分咗班,我咁勁of cause入咗精英班啦,
呵呵呵呵呵呵呵呵(x10000000000)
但係有d人就慘d啦,(奸笑中......)
琴日我同可立d人諗咗19大洲,
想唔想知......3,2,1開估,
就係阿洲,out洲,非洲,南美洲,北美洲,南極洲,大洋洲,
長洲,東平洲,落馬洲,4洲,9洲,貴洲,婆羅洲,其洲,
福洲重有3個唔記得咗......= ='
佢地之前重諗到7大洋,
太平洋,北永洋,大西洋,india洋,
黑羊,白羊,混種羊......
諗到我地變哂戇豆。 |
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
ka  |
分類: 未分類 |
我最近真係迷上了唱k,
但係次次都唱到我冇哂錢,
次次都唱到沙聲咁滯,
但係我化現我有d似[屎塔肥](走哂音果到)
kakakaka~~我係[屎塔肥]走音板,
雖然係幾低能=3=
但係一到暑假重邊會有嘢打吖?
暑假................係咁悶ga啦,
你又唔係唔知,日日响屋企髮毛係回ge之味,
真係悶死人ga。
特別新聞報告:一名小6升中一ge學生懷疑因為放暑假太悶而暈倒,
好彩好髮現得早,冇生命危險!果個學生......就係我啦!!!kakakaka...... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|