星期三同黃指恩&羅碎榮去唱k,
星期四同d fd子去打羽毛球,
星期五去徐美瑜到反反反反反反反......
so,呢3333333333333333333333333日就唔得....................閒!
今日冇嘢打,真係好悶,我呢幾日冇$$$$$$$$$$呀,
羅碎榮重叫星期三唱k,$40,冇......$$$$$$$$$$$$$$$
打波29.5一個場,有兩個,59.......$$$$$$$$$$$$$$唉~~~~
8月9日星期四,打羽毛球,去彩虹[到]體育館到打,(近可立)
想去ge,12:15响基華學校正門等,
朱恩會同你地搭29m(紅惡樓),响爵[碌]街落車,
我會响果到等你地
想去ge/有咩要問就打畀我同朱恩啦!!!!!!!!!
琴日謝師宴ge事,都打哂上http://blog.qooza.hk/CandyKate自己上去睇啦,叻仔!
好多時我地睇報紙雜誌都會見到好多ge廣告,
但係好多時,我地都會唔睇;
睇電視果陣,都係一樣,我地點都會當佢透明,
知唔知點解呢?
因為呢個習慣係我地從小練番黎ge,
因為我次我地睇電視,d阿媽阿爸一定會話:
「唔好睇啦,做功課啦。」
但係,我地都會當佢地冇到,照睇咁姐!
琴日睇咗個漫畫,好得意ga!
話說阿呢全身好攰,佢話:
「不如上去推拿吖!」
阿貓就話:
「咁就要唱定d人民幣啦,佢地e+唔收港幣ga!」
但係阿民就冇去唱錢,反而去咗買[衣指],
重拎埋上山tim!阿貓就估佢去拜神,
點知佢係叫d鬼去幫佢推拿,佢話:
「『有錢使得鬼推磨』吖嘛!
呢到d師傅好鬼夠力水ga!」
睇完......無言......
聽日去司徒到玩lu。