| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 28 日 星期六  |
kai漫畫  |
分類: 未分類 |
琴日我咪講咗個漫畫ge,
今日就講多一個過你地聽。
話說阿呢上之用[史立消]砌咗隻[史立沙]出黎之後,
(呢件事ge漫畫唔知畀我擺咗响bean......)
呢次又一傑作,就係用食得ge[馬仔]砌一隻真ge[馬仔],
佢重攞咗隻[馬]去同人跑馬tim,
阿貓就買重阿呢,豬仔就响到食緊阿呢僈[馬]...
一開始,佢同另一隻馬勢均力敵,
(唔好問我點解隻馬會識跑,我都唔知)
衝[扇]果陣,就係因為化驗豬仔食咗個馬鼻,
所以e+就輸咗個馬鼻,令阿貓輸哂d錢,
阿貓話:最衰都係你,做咩食咗阿呢隻馬呢,
輸哂d錢啦,係咪衰呢?
睇完呢個漫畫,無奈.........
記住睇我另一個blog呀!
|
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
ka  |
分類: 未分類 |
我琴日睇到一個漫畫,
勁爆笑囉,等我話你聽啦,
話說,主角阿呢同阿貓同豬仔出街,
去到商場,見到商場請咗d人黎跳舞,搞氣氛,
但係阿呢就係想出去多d ge,
佢話:出街先黎落雨,唔通連個天都唔鍾意我?
阿貓就冷冷地答佢:係呀,個天憎死你呀,快d過黎睇表演啦!
阿呢無啦啦話:我舍點解d商場要請人黎跳舞啦,
呢個係令我地留响到ge奸計!
阿貓話:你係咪悶到short咗呀!
阿呢:因為佢地跳緊ge唔係breakdance,
而係求雨舞呀!
睇完,覺得勁爆笑,最鍾意
「唔通連個天都唔鍾意我?係呀,個天憎死你呀!」
正爆!yo~
你地有冇睇我candykate個blog呀,
如果未ge,咁你重唔睇?快d睇呀! |
2007 年 7 月 26 日 星期四  |
他媽的,佢老母冇教佢咩  |
分類: 未分類 |
我之前個blog畀人入侵咗呀,慘慘的,
難為我琴日為去唱k一事打咗三百幾400字,
重要係打得好好笑果隻呢,食佢個屎吖,
我琴日d人數先啱啱夠千幾,
佢就入侵,我畀人入侵過3次啦,
第1次同2次,佢就同我山哂d日誌同好友,
好......改密碼=3=
今次,就好似師父仔咁,
完全畀人用咗,[忘記密碼]都冇用的,
so,我開過個新ge,
要開過新ge其實都冇問題,
但係我之前打咗咁多嘢,
e+冇哂,又打唔番,好無奈咁姐,
重有呀,都唔知幾時先可以有番咁多留言,
咁多人瀏覽吖嘛......唉~
果d人次次都搵d多人去,打得又多嘢果d日誌黎入侵,
食屎啦,死賤精,我屌撚佢呀,(唔好怪我講粗口,但係真係唔講唔得)
佢老母冇教佢咩,頂他的肺吖,
食屎怪人,咁多人食屎唔見佢食屎,
收皮啦佢,佢山我個嘢又點,
我頂多咪再整過,食屎佬,
佢山我d嘢,我屌成千上萬次,
仆佢個街吖,佢條含家橙,
叫佢ge屎啦,死仆街,
我有咩得罪佢呀,屌撚佢咩,
番歸跳樓啦,死白痴,死低能,
送佢:
明知自己咁低能,唔好响到扮超人,
自己樣到嚇死人,重要响到笑淫淫!
仆街,收皮啦,番歸食屎啦\。/ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|