| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 8 月 14 日 星期二  |
琴日同聽日  |
分類: 未分類 |
琴日去咗fd子到(詳情請睇另一blog)
聽日去唱kkkkkkkkkkkkk,
就係咁,冇嘢講,bye~
有嘢實講,冇嘢都講,
多少問題,唔好介懷=3=
|
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
呢幾日成日落雨,慘  |
分類: 未分類 |
呢幾日成日落雨,成日整到成身濕哂,=3=
有d咩玩都要搞到冇哂mood,
又要攞住把姐,麻q煩,
又要鬼死咁大風,一行出街,
d風就吹到我痴哂線,個頭又亂哂,小......
(吹呀吹,讓這風吹.......)
唉~~~~~真係救命呀!
幾時先停雨呀......
小,睇吓,我呢誘e+又落雨啦! |
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
琴日打波,今日去玩  |
分類: 未分類 |
琴日我就去咗打波,打到我痴哂線=3=
攰到我吖,玩咗5個幾鍾,攰攰攰攰攰......死
今日,我去徐美瑜屋企玩,
我要由新蒲崗去油塘,嘩,死得啦!
help~~help~~help~~
咁far,nonono,搭車都搭到傻~
好遠好遠好遠......
(好遠好遠好遠......=好遠好遠好遠......) |
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
遲d有咩做  |
分類: 未分類 |
今日,我會同某dddddddd人去打羽毛球,
1點-2點.........................................
聽日會去徐美瑜屋企玩.............
kakakakakakak........
不過其實又真係幾幾幾無聊,
我相信今日打波,又會有人甩低...... |
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|