我要對妳有承諾...只因我愛過妳!!
永遠妳最愛的只是某人....but not me broke the promise…but not again
比妳親眼看到...我都好後悔 我不是扮若無其事...但我做左可以點?? 我對妳既承諾永不會消失...我不會忘記!! 承諾在我們之間不是一種束縛...至少我不認為是這樣!!
妳把我所有所愛做的都帶走...在妳身邊我先有真正快樂!! 我最怕是妳決定離開...
睇到我之前寫既野..wow