| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
小上海~(^v^*  |
分類: 貓記 |
|
今日朝早個時..我打個電話俾加菲叫佢過黎~~
佢今日唔似之前咁慢啵~可以話係好快到左!!
佢係度同我吹左陣水,睇左一套now自選戲就走左喇~
佢走左無耐,我就入廚房洗碗..
點知洗洗下電話響,無計啦~整定聽唔到,so無理到..
到我洗完碗出廳電話又響,但我唔知係邊個..
一聽就認出係小上海把聲啦~!!
佢岩岩到香港,想睇下我係咪房...話過黎搵我,
我咪講左我屋企條街名俾佢過黎囉~~~
原來,佢本身約左一位女朋友一齊今日黎香港既,
點知,當佢黎到喇打俾佢女朋友,
佢女朋友同佢講今日唔過黎住,聽日先黎~~
夜晚,小上海俾我氹左唔去搵fd住...
老婆&愛人都俾我氹出黎...
我同小上海出左去先,
我去7-11櫃員機諗住過數俾老婆...但好好彩地,
竟然壞機囉~唯有行返落佐敦道間恆生個度過啦~
呵~!仲撚絕--竟然成間銀行連櫃員機都無左..
唔知裝修定還是搬遷呢?堅黑唔係晒黑囉~~!
之後我唔記得Where仲有恆生機..
諗住去永安個頭個間恆生架喇~~
但行又好遠,搭車又好近...唉~唔知行定搭好@@
小上海話去地鐵站既恆生機我先記得~~係啵~!!
地鐵站有機個啵~~真係唔記得,唔係講笑~!!
過完數之後我同小上海就去左銅鑼灣行街,
行到我腳都跛咁滯...
諗住搵地方坐下,飲坏野啦~度度都爆晒....
果個moment真係有d燥底,
唔知自己一陣會去邊又搵唔到地方坐低,又多人...
我最討厭...小上海唔陪我喇佢要過灣仔搵朋友~~
但唔通我自己一個係條街度咩...我路痴黎丫嘛!
好在,老婆個陣已經到銅鑼灣喇~~
佢要係時代廣場行過黎銅鑼灣廣場2期個頭既..
山搵我~~!!
等等下期間,小上海終於忍/等唔到要走喇~
咁岩老婆個刻到,呵呵~時間岩岩好,但再咁落去,
我怕真係無定去而水左佢地幾個出黎,so,
我決定左唔玩信息住..直接打電話俾nathan好過,
不過係老婆講囉~~嘰嘰^^我出左去煲煙~~!
食完支煙返入去喇老婆話去亞堅間吧飲酒,
我就同老婆一齊走人...仆佢個街,
許留山個亞嬸竟然叫我地,問我地張單俾$$未..
屌佢個屎忽丫~!我地會唔會做d咁核突既事呀??
亞嬸平時一定好係少俾人屌..E+西痕走黎博屌!!!
|
| 發表時間:2008-07-27 08:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2008 年 7 月 22 日 星期二  |
訓到唔知醒遲左起床//T︵T\又miss左  |
分類: 貓記 |
今day由於太好訓...訓到01:45PM先俾ZOE打黎嘈醒, 但已經係過左我約既01:00PM,無奈又要打個電話去改期... 打完去改期之後,我又再無意識咁響沙化度訓著返, 發d唔老黎既夢,但一訓醒d內容就無晒印象..仲有多少凍傷風tim啵~! 訓到我夜晚7點醒左...諗住起身著3整野~一起身, 我心諗"屌!領左野tim,失策!"唔使幾秒,肥佬&醉貓黎左, 我第一時間衝入洗手間換3,好彩...我起身......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-07-23 05:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 7 月 20 日 星期日  |
燒唔成。。無計la,好累∼  |
分類: 貓記 |
Hehe∼今日即興約左老婆去德福,奇蹟地我竟然早過佢到啵∼ 呢d就係即興既力量la∼∼!︿u︿*去到,好似都成8點。。。唔記得係咪lu∼ 我同老婆先響宜家傢私度買左d野食,再搭免費巴去目的地∼去到又唔知邊層啵∼∼∼ 唯有由6樓(好似)行返落去la∼當我地搵到邊層喇。。。 我地又好失敗咁搭錯一條好長既扶手梯落左地下咁滯。。。哈哈∼ 去到我想去既目的地時,見到已經拉左閘喇∼心都灰晒。。。 好在。。。哈哈∼我記得......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-07-24 02:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

KK DISCO  |
分類: 貓記 |
TODAY超級勁好訓...訓到12點幾起身,發左好耐吽逗~~! 煲左好多支煙我開始無咁吽,3瑰7魄先歸位.. 岩岩醒個陣真係好似唔知做咩咁,周圍黑漆漆得我自己一個.. 跟住我出左廳開電視睇電影,睇到入晒迷...睇到第2套時, 亞婷攞禽獸部電話打黎,問我去唔去新文華kk... 叫佢去到打俾我...我見自己反正閒著就是閒著, 我就沖涼洗3,攪掂晒打俾佢地,佢地竟然電話keep左bag.. 無個聽電話....嘔......
(閱讀全文) |
| |