今晚就係平安夜了
但係總覺得無d咩咁特別
一d節日氣氛都無∼"∼
--------------------
諗番起細細個果時...
一到聖誕節就好開心...
平安夜同爸爸媽咪一齊出去尖沙嘴睇燈飾
去到12點幾都未番:p
--------------------
雖然番到黎好累 睇燈飾又唔係太好玩
但係好熱鬧 好有節日氣氛
(尖沙嘴果邊以前一到聖誕 就超多人=.= 逼到行都行唔到=3=)
相比起而家 真係差好遠...
唔單止天氣唔凍(未試過咁暖過聖誕)
而且仲一d氣氛都無∼"∼
而家對我黎講
聖誕節比我的最大印象 就係e個聖誕假-3-
---------------------
anyway∼祝大家聖誕快樂∼︿︿
merry christmas∼∼∼!!
|