| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 10 月 24 日 星期日  |
漫長的夜晚  |
分類: 未分類 |
星期六,晚上,我同四個同學仔出去打機,打左兩個鍾,我地玩cs1.6 , 係玩既時候,因為唔合作所以嘈左交,之後我地覺自玩自己既game,打完機啦,就一齊去聚龍軒東昇打邊爐,我個好朋友和仔同我講,下次唔好玩cs1.6,會破壞我地既友情,我聽完之後就講,下次挑勁舞同跑算啦,跟住我地就好開心咁一邊食野一邊吹水,我地傾得好開心,有講有笑,仲講埋鬼怪野,傾左好耐,老鼠話眼訓,所以我地放左隻老鼠返屋企訓,正返我地四個,我地繼續傾,我地講左好多秘密,傾完計之後,走之前去個次所,去次所期間,我見到和仔同崔啟係冇跟住我地,之後我地去完之後返黎,見唔到佢地,我地搵搵下,見到佢地由次所返返黎,之後我地就好驚,鬼(姐)眼,明明得我地兩個去次所,點解佢地同我地一齊返黎,我地都好驚,由於係深夜所以冇巴士搭,我地就行路返去,我地行既途中成日覺得有鬼係旁邊,經過好多地方之後,終於返到屋企
一個令人難忘漫長的恐怖夜晚
|
2010 年 10 月 18 日 星期一  |
2010/10/18  |
分類: 未分類 |
呢幾日冇打日誌,因為唔知打乜,唔想打,覺得煩,所以就依加先打返,今次我想講咩呢??就係我呢排做既事,第一,我星期六個晚去左睇童眼,唔係套戲嚇我,而比坐後面果人大叫嚇到我,雖然有D恐怖,如果我自己一個人睇,我會好驚lo 所以叫左五位朋友同我去睇,佢地個個都驚到震,睇完之後,由永樂行路返屋企,可能我地岩岩睇完鬼片,所以搞到個個疑神疑鬼,自己嚇自己,返到屋企已經係好夜2點鍾,因為我地去睇11點半個場
仲有就係我有三科測驗派左返黎,仆街,數學38分,地理35分,國文默書0分,屌,咁撚多野測,測到頭痛,海星真係好黑人憎
今日係咁多,see you
希望海星快D(汁)(粒) |
2010 年 10 月 11 日 星期一  |
2010/10/11  |
分類: 未分類 |
今日星期一,本人因為重病所以請假一日,山頂醫院D藥出晒名夠難頂,我飲個D胃藥水,飲到暈,白色液體,個陣味我聞到都唔想飲,屌
三日冇食野,完全冇胃口
D人仲未加我新blog,快D架啦頂
唔想返學呀點搵你 |
2010 年 10 月 10 日 星期日  |
2010/10/10  |
分類: 未分類 |
好耐冇打過日誌,因為最近病左,所以冇打過,到依加都仲未好返,日日一返到屋企已經好累咁樣,冇胃口,冇心機玩cso,我岩岩都係訓飽起身,但都仲係好累,好辛苦,各位要保重身體...
開左學已經一個月,測驗又開始増加,又地理,又物理,又英文,又化學,我真係溫唔切,好大壓力,學校真係想壓死我,身患重病仍然要瘋狂溫習...天都玩我,仆街~!!
打呢段野時,我已經入次所嘔左三次,胃酸都嘔埋,乜野都唔想食
各位記得要保重身體 |
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
2010/09/27  |
分類: 未分類 |
依加離開學已經好遠,已經係第五個星期,咁快就到學校既秋季旅行,我地班被係現場拍片
仲有想講既就係,龍珠GT已經睇到結局,真係好感人
新黎既英語老師要求我地每一位同學都講一個故事,仲要係用英文講,佢勁惡
我有D接受唔到D miss |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|