今日比琴日凍左好多,大家一定著多左3 在下就覺得好舒服,好耐未試過咁涼!!! 我好鍾意呢個季節 今日上堂好悶,,中文測驗派左返泥,哇~有77分,上次76!!!勁開心...不過化學59分,呂miss唔比埋個一分我,數學又係咁,,,個個59分都冇得加到合格!!!依加D老師超衰,成日捉我地頭髮,,我剪左冇耐又叫我剪...唔知咩學校(海星),,咁麻煩架...想轉學!!!唔想對住D老師..呀sir對我地好好..我最尊敬既老師:蔡文凡(側田sir) 林護超(超sir) 呂巧容(呂老師) 羅宇順(羅sir) 呢幾位老師幾好人下,我鍾意!!!
離考試仲有7日 |