| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 8 月 21 日 星期六  |
2010/08/21  |
分類: 未分類 |
咁近期,我媽就唔比我去網吧打機,咁呢 諗住想玩既遊戲都變得玩唔到,我都覺得好可惜 唯有下次,因為下次下次,下次大概可以,仲有!!!
你地班好朋友送比我既果個公仔,我已經送左比人,睇到好阻眼
就快返學,我好開心 我可以升到初三,希望同到D 好朋友一班,而個D唔好既同學,我諗...我都唔多理佢地
離開學仲有11日
|
2010 年 8 月 19 日 星期四  |
2010/8/19  |
分類: 未分類 |
哈佬,我係leo呀~講下姐,我係LeonRedfield,好耐冇見啦各位朋友,因為我記得Blog既密碼,所以成個月冇上,我已經冇做野!買左部wii返黎玩,都幾好玩,我細佬返左大陸,屋企部電腦已經係我用晒既,我依加已經係youtube發放左影片,遲D會發多幾段影片
我好多謝7月9個日黎我屋企慶祝生日既朋友,但係佢地玩野,送左個女公仔比我,我真係好好多謝你地
今日講到呢度,聽日見! see you |
2010 年 6 月 29 日 星期二  |
2010/6/29  |
分類: 未分類 |
hi大家好,兩三個星期冇見,有冇掛住我,我就快搬返自己屋企住,已經裝修好
仲有既就係我已經搵到工做,7月7日正式返工,我係陶香居個度做野,我係負責清潔樓面,我返10點,4點放工,澳門既朋友得閒可以泥飲下茶,你地會見到我
我琴日已經補考左英語,聽日就要考歷史同英文,今日2點半,陳浩東老師約左我地返學校溫歷史,希望可以補考成功升到班,我就快生日,你地有咩表示?
今日講到呢度,我搬返自己屋企先會再打,第日見
離本人生日仲有10日 |
2010 年 6 月 16 日 星期三  |
2010/6/16  |
分類: 未分類 |
hi咁多位,好耐冇見,我屋企就快完成啦!買埋屋企既野就可以返去,我好快有電腦用,可以陪你地
不過我呢排發生左好多事,所以心情唔係好好
仲有呀!我媽媽比我暑假時染頭髮,我想染啡色,到時我會影D比你地睇,不過可惜我唔係令仔
我可能會轉校,你地想搵我,可以加我msn同我傾下計,我唔會忘記你地!或者打電話比我
想要我電話號碼既,可以同我講
今日係咁多,屋企完成後見 |
2010 年 5 月 21 日 星期五  |
與朋友分開的事實  |
分類: 未分類 |
咁快就一年,好快就要同班知心朋友兄弟分開!!係係唔捨得,呢個係事實,命中注定要同你地分開!好多謝你地咁耐以泥既關心
我好多謝幾位朋友:郭家豪,燒雞,趙經棠,仲有好多好多朋友~
祝你地學業進步,年年都快樂,年年升班,升上高一加油~努力
你們的好朋友兄弟 LeonRedfield留字
下年再見不了我 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|