| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 9 月 21 日 星期二  |
2010/09/21  |
分類: 未分類 |
今日已經係返學第三第四個星期,認識左好多野,估唔到初三D數仲易過初二
今日係星期二,中午返去都唔知做乜柒,正係睇一本書畫幾個公仔就走得,屌,不如唔好返,多鳩餘
仲要我講一D野
老師好,同學好,我今日睇左一本書叫乜乜乜,入面講左好多野,所以我高度推薦呢本書比各位,雖然呢本書講唔出D咩大道理,但係本書既內容好豐富,係好唔值得各位去睇呢本書,書入面講既野,情情啖啖,唔係結婚就離婚,我都唔想講咁多呢D野,因為本書正係介紹個D野,我都冇辦法
點解聽日唔放假呢,屌,返一日放一日之後再返一日,仆街,海星真係好撚多餘,海星係度扮晒名校,其實只係一間廢學校,我想對住學校講一聲"屌"
|
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
2010/08/31  |
分類: 未分類 |
今日係暑假最後一日,係好唔捨得,想玩多一個月~!!! 唔知同邊個一班,希望唔好同陳鍾佢地一班,佢地好黑人憎,希望唔好同佢地一班,既然今日係最後一日,我梗係陪屋企人出街行下,過埋今日就係變返做學生,暑假變宅男~!!!! 我寧願做宅男都唔返學,最近剪左頭髮,好柒~!! 到時返學就見到 我要係初三努力,年年升班,追到球球佢地班好朋友,我唔會放棄, 衝呀~
明日3時15分開學!!
各位好朋友一齊落地獄 |
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
2010/08/28  |
分類: 未分類 |
今日係星期六,都冇咩野做,今朝去飲茶見到燒雞,我冇去同佢打招呼...或者可能佢唔記得我,差唔多就開學,有D唔捨得個暑假,因為我仲玩夠,比多一個月暑假我就好~!! 我又未有女朋友,所以我好自由,鍾意做咩就做咩,唔洗成日陪人,唔洗比人煩,今日又係講咁多(少) 各位要有心理準備開學,學校裡既地獄返黎
離開學仲有4日 |
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
2010/08/25  |
分類: 未分類 |
琴日同前日我做左睡王,足足訓左兩日咁多,今日先清醒打Blog , 唔講前兩日既內容,正係得個訓 打機 食飯 沖涼 冇其他野,今日都冇咩野做,準備好晒返學既野,不過裝書個櫃開唔到,所以暫時拎唔到D書出黎,返學前先黎整... 至於星期四去珍珠樂園呢...我仲未知去唔去得,我都想同你地一齊去,可以影多D相,希望去到...最黑既就係,仆街 個個朋友都上晒高中,屌 我升到初三冇人陪我....仆街啦今次 屌....
離開學仲有7日,祝升高一既朋友個個留班陪我 |
2010 年 8 月 22 日 星期日  |
2010/08/22  |
分類: 未分類 |
今日係星期日,人地有節目,我就冇,留係屋企做宅男,係屋企玩wii , 有隻恐怖game叫惡童,又難玩,仲係會嚇死人個隻,比隻game嚇左30幾次就冇玩,之後就玩返零 (張圖果個) 係有少少難玩,有D鬼我都要影好耐先死 ,依加玩到 【四ノ蝕.空身】 主角 水無月 流歌 都差唔多玩到第五章 努力緊

離開學仲有10日 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|