~☆笨貓..CaRoL..喵!☆~
hi~~~li度我地頭...我想寫乜就想乜 \___/'' xDD''記住黎-33-..
 

CarolWong
暱稱: °×||傻喵子﹍CaRoL..×
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-20
SWIMMING GALA
哈""
- -
愛情,,真的很亂
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


- -

今日同平時冇咩唔同..

中文堂就慘..。

比佢扣哂分...跟住我心諗..

係唔係都要抄..由佢..

我。照。傾!

抄書咋ma...咪當溫書囉...

幫番薯抄得唔少...

抄左6次-.-...3次比左boris"""

3次係我既!"

cit...冇聽書..係咁抄書only-.-...

但係我都識做..唔係..係因為mandy教左我..

+上自己都識打語法..soso識左..

做左成5份~o~"有matthew...swing..自己-v-"...小嚴..dick..

講起小嚴..就好笑..因為幫完小嚴.,..

swing同我講,,,原來我地都幫左大家-3333-""

唔該大家唔好問係咩...話是我同swing的秘密""

------放學...---------

番到屋企門口..先知自己冇key..

凸= =知後打左比ok多人問有冇得收留我= =

elaine得呀..去左佢屋企..睇channel v..

6點幾...阿ma番左屋企啦..yo..番得屋企-3-..

感覺到家的感覺@o@"

夜晚...好開心呀...同某某傾左好耐計計..

雖然..都係我講得多野..

但係都好開心^^"

swing...我覺得我唔係好似dicky.chan講果種囉-.-...

但係我又唔知係d咩wor-3-"

我今日食果d..日本果種帶子..

嘩..一咬...以為自己掉牙..點知係一粒珍珠呀..!!"

幸運喔..。

刊登時間:2007-10-16 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


愛情,,真的很亂

今日11點幾先起身...;所以食左個早午餐..

4點幾我去左大家家都賣野番黎比我,阿哥,阿爸食..

跟住...玩電腦and玩電腦..

10:xx先開始做功課= =v

頭宜家..都未做好,,xdd

wendy都係問同一個問題..

幾點訓?...

我都係咁答..1點幾..

佢問我..咁長時間你做到d咩?

我答: 我做功課 ma..+上我有打機嫁ma"...

---------------------------------------------

愛情...真係好亂..

我,屎屎,danny,217,218...

唉..。如果可以既話..屎屎同danny我會選邊個?!

宜家既我...我諗我寅係選屎屎..

最少佢唔會同我講話..成績好..樣子上..就差了點點..

更河況...屎屎需要我呢..

217218呀!!...

我真係唔想你地咁快完...

點解..點解明明雙愛都要分開...

...218..我地唔可以係頭條度見嫁..!!!

你為217做過既野..我諗我真係要講...

雖然最後可能結局都係一樣...

但係我都唔鍾意你地宜家咁樣..

 

自愛

一開手機怨氣話已驟來 
來提我給妳一切的傷害
一關手機這秒已經不在 
無人接聽不可叫結局更改 很多種戀愛我亦愛不來 
明瞭到斬痛需要些忍耐
很多種戀愛只長出青苔 
未累到枯死應要盡快鬆開

為了牽強得到我 
妳眼睛已紅了那麼多
但妳面容喜怒
崩潰得雙方都知不妥
說愛都有點錯 妳愛我就不要再問 不需要強忍
不需要再為我去擔心
說愛我就不會是恨 不管那責任
太多猜想猜想到晚上更抖震
怕痛就不要再問 不哭最勇敢
糾纏才會傷身
分開了但始終都掛心
來日我聽到問到妳的新聞 
都會吸引

開一屋燈四野沒有別人 
從前妳給我的愛已封塵
熄一屋燈我已沒身邊人 
誰明我一位都有半份開心

許多知己也會話我好人
而和妳只會一輩子不幸
許多相戀也靠內心親近
為何我花光一切剩了惻隱

用窘迫去鎖緊我 妳怎麼會沒愛也不可
在妳漫長生命 不應該只懂得喜歡我 
愛到方法出錯

妳愛我就不要再問 不需要強忍
不需要再為我去擔心
說愛我就不會是恨 不管那責任
太多猜想猜想到晚上更抖震
怕痛就不要再問 不哭最勇敢
糾纏才會傷身
分開了但始終都掛心
來日我聽到問到妳的新聞 
仍然會吸引
妳愛我就不要再問 不需要強忍
不需要再為我去歡欣
說愛我就不會是恨 不管那責任
太多猜想猜想到每日煩惱自尋
妳怕痛就不要再問 不哭最勇敢
只要還有胸襟
分開了但始終都掛心
來日我聽到問到妳的新聞 都會興奮

一開手機愛意話已驟來 
來提我心軟不要妳等待
一關手機愛意也許不在 
唯求妳懂得怎去自愛 
我不需刻意又再 避開

刊登時間:2007-10-15 12:23 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


kai子~''

今日ok hapi...

mr hang冇番呀,,,yo爆..!!~跟住ms 屈代-.-

做quiz...都係死的- -~

中史堂..冇聽書..唔係...算係因為唔想聽+聽唔到=3=

所以我中史堂幫左swing抄定書先..xdd

中文堂..番薯話..又要抄書啦..

我的一句:由於時間關係..我巳經幫你抄左啦..[[其實我同swing講]]

之後番薯佢地o左-_______-,,

佢本身以為比佢..但係我係比swing..

不過最後我都幫左番薯抄...

次次都係咁..我抄一次..katkat抄2次-3-v..

係我地抄緊既時候...冇啦啦打鐘=唔洗背=唔洗抄

我同kat都係度爆左粗-_____________-..xpppppppppp"

talent show用我同mandy果果a.a""

其實應該係mandy...不過ms 十美花 話可以2個-______-

soso同佢一齊a.a""

mr bean: 區天天

老伯:

細路: tim仔

呀媽: mandy

髮型c: anthony[[比我選的- -v..佢跟住勁打我/口\]]

扮型既果果:

--------------------------------------------------

導演: MK,,,amy

劇本:

工具: 我>\/<""..swing...wing...ibe

音樂: mannix...matthew yau

m.c. : katrina..!

...其實我覺得我地好難成功..因為...我地班d人..真係..好難-.-

 

 

刊登時間:2007-10-12 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]