| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| 討厭maths"" |
今日...答8先係mtr番學...我地行得ok快..
番到去a.a""he堂整麵包..
我食左我個bb@@"[[我整左2個..不過有靜..soso好細粒咁..]]
..唔好食-x-
英文堂..上左去做talent show d野..
不過個個都唔係做 嫁啦...唉..。
va堂...我果個算係整左d野咁..
不過我覺得好大工程-_______-
最後數學..唉..
又留左我地係度做數,,,屌爆佢..!!"
跟住等埋wing...wing::我地li d咪係朋友囉..!!""
番到屋企..訓覺-____-..我生活真係開始有問題..!!
阿ba佢地食飯係冇叫過我囉...
搞到我要食波仔-x-凸!!
--------------i am fin ka sin-------------------
今日..我算係開到口同佢講,,
我唔係100%愛佢...
但係不知于覺間...我會好擔心佢..
我驚佢會有d咩事...
我愛他的..有多少??...
我自己唔知點解會諗起danny..
我想我真係忘記唔到佢...
唉...愛[情..真係好煩..!!
|
| 刊登時間:2007-10-11 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 好難忘的一天.. |
今天,算是我f.2第一日喊..!!
唉...!!
今日同平時冇分別的呢......又係咁嘈...
好想找一日可以全班好靜咁比我上一堂數學...!~
CIT堂..簡直...冇得再慘...
connie坐我格離..佢同ryu係youtube度睇
...打拳果d呢...有條係有個人...整爆人地個頭..
本身唔知咩..咪一齊睇囉..
睇完...冇咩feel咁..
但係過左幾秒...我一條條的眼淚留左出黎..
真係好...得人驚....問人有冇t shi..冇-_____________-!!
唉...真係好..得人驚..!!
番到屋企...煮個野食就訓覺-.-..
點解今日好似冇功課咁既..。
睇左黑糖大結局了...
真係好..o咀-.-冇諗到係咁囉..
...!!無奈呀.. |
| 刊登時間:2007-10-09 08:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| 我。明白了 |
今日早上去左學古箏...
屎屎打左比我..宜家..日日佢都打比我..
唔知點解..有時真係好想唔聽佢既電話..
心諗點解我要比我個電電佢?!..
放到黎食壽c-\/-...好食喔..
坐我格離果d人...傻嫁..
好大食[[果2個細路..]]食左成6碟
係一個人6碟...我都係食左3碟+個手卷=3=""
之後番到黎打機and打機...
功課..做d唔做d咁..11:53分做哂了-vvvvvvvvvvvvvv-
---------------------------------------------
217同218既愛情結束了...
他們的經[力]...
令我知道..咩係相愛..
咩係信任...
我同danny既果7個幾月...
ps.高進..我可以同你講..我地唔係有病..
我地係因為我地冇變心..
我有信任到佢..!..
雖然我同佢結束左..
但係我都只係鍾意佢..=]
d人成日講....「愛你一生一細」
又有幾多人做到呢??
--------------------------------------
我真係好想知...點解人類有既時候..
就唔識得珍惜...
冇左了...就先係度後悔...
講到低..有得怪邊個..?
|
| 刊登時間:2007-10-08 12:08 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 40 | »
|