~☆笨貓..CaRoL..喵!☆~
hi~~~li度我地頭...我想寫乜就想乜 \___/'' xDD''記住黎-33-..
 

CarolWong
暱稱: °×||傻喵子﹍CaRoL..×
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-20
SWIMMING GALA
哈""
- -
愛情,,真的很亂
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


討厭maths""

今日...答8先係mtr番學...我地行得ok快..

番到去a.a""he堂整麵包..

我食左我個bb@@"[[我整左2個..不過有靜..soso好細粒咁..]]

..唔好食-x-

英文堂..上左去做talent show d野..

不過個個都唔係做 嫁啦...唉..。

va堂...我果個算係整左d野咁..

不過我覺得好大工程-_______-

最後數學..唉..

又留左我地係度做數,,,屌爆佢..!!"

跟住等埋wing...wing::我地li d咪係朋友囉..!!""

番到屋企..訓覺-____-..我生活真係開始有問題..!!

阿ba佢地食飯係冇叫過我囉...

搞到我要食波仔-x-凸!!

--------------i am fin ka sin-------------------

今日..我算係開到口同佢講,,

我唔係100%愛佢...

但係不知于覺間...我會好擔心佢..

我驚佢會有d咩事...

我愛他的..有多少??...

我自己唔知點解會諗起danny..

我想我真係忘記唔到佢...

唉...愛[情..真係好煩..!!

刊登時間:2007-10-11 11:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


好難忘的一天..

今天,算是我f.2第一日喊..!!

唉...!!

今日同平時冇分別的呢......又係咁嘈...

好想找一日可以全班好靜咁比我上一堂數學...!~

CIT堂..簡直...冇得再慘...

connie坐我格離..佢同ryu係youtube度睇

...打拳果d呢...有條係有個人...整爆人地個頭..

本身唔知咩..咪一齊睇囉..

睇完...冇咩feel咁..

但係過左幾秒...我一條條的眼淚留左出黎..

真係好...得人驚....問人有冇t shi..冇-_____________-!!

唉...真係好..得人驚..!!

番到屋企...煮個野食就訓覺-.-..

點解今日好似冇功課咁既..。

睇左黑糖大結局了...

真係好..o咀-.-冇諗到係咁囉..

...!!無奈呀..

刊登時間:2007-10-09 08:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


我。明白了

今日早上去左學古箏...

屎屎打左比我..宜家..日日佢都打比我..

唔知點解..有時真係好想唔聽佢既電話..

心諗點解我要比我個電電佢?!..

放到黎食壽c-\/-...好食喔..

坐我格離果d人...傻嫁..

好大食[[果2個細路..]]食左成6碟

係一個人6碟...我都係食左3碟+個手卷=3=""

之後番到黎打機and打機...

功課..做d唔做d咁..11:53分做哂了-vvvvvvvvvvvvvv-

---------------------------------------------

217同218既愛情結束了...

他們的經[力]...

令我知道..咩係相愛..

             咩係信任...

我同danny既果7個幾月...

ps.高進..我可以同你講..我地唔係有病..

我地係因為我地冇變心..

我有信任到佢..!..

雖然我同佢結束左..

但係我都只係鍾意佢..=]

d人成日講....「愛你一生一細」

又有幾多人做到呢??

--------------------------------------

我真係好想知...點解人類有既時候..

就唔識得珍惜...

冇左了...就先係度後悔...

講到低..有得怪邊個..?

 

刊登時間:2007-10-08 12:08 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]