今日唔想起身.soso訓到6:45先起身-.-[[都係眼訓]]
番到學校...今日早左*v*
ls堂要quiz=唔識..不過算啦,,我睇到我果班冇咩邊個會係..好叻的說-.-
英文堂..落左去見社署個社工...傾左一堂都冇..其實..
不過又唔想上去上堂..去左shirley間房hea..
點知上到佢..-.-凸...佢係度傾talant show d野..咁係咁又明明可以傾計計既堂都冇左..
跟住都冇咩點...數學堂又係好嘈...!
CIT堂坐左係CONNIE格離..幫左terry抄note..
connie話如果同佢講「唔幫你抄note」佢就唔打你-.-..
我同佢講..!!點知佢又同我講「唔比我個位你坐!」-.-fk~*
放學house meeting...f.2都要做埋啦啦啦了,,,
哈..boris比人叫左上去..做啦啦啦果時-.-佢好似..低能仔..!
其實我覺得佢-.-ok好人?!..唔知呢-.-未摸清..!
terry..唉..時好時壞~o~
放學果時..去到坑口..見到benny..-.-~
佢話去買校服wor..後面係佢呀ma-.-
其實我本身諗住同佢呀ma講幾句-_________-[[我諗elaine果d知我性格..]]
但係冇時間-.-我想講的是..佢呀ma..都係...矮矮的-______________-!!
番到屋企...同屎屎傾左陣電電..就訓左覺..
跟住食飯..跟住做功課..跟住玩電腦..再跟住做va..
之後..就係宜家啦..我打完就訓的了...
跟大家說一聲..早豆~!