~☆笨貓..CaRoL..喵!☆~
hi~~~li度我地頭...我想寫乜就想乜 \___/'' xDD''記住黎-33-..
 

CarolWong
暱稱: °×||傻喵子﹍CaRoL..×
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-20
SWIMMING GALA
哈""
- -
愛情,,真的很亂
文章分類
全部 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


今日同平時一樣...不過我唔知咩事答3過d就到左地鐵..-\/-

中文: kk拎左半堂去罵佢果班既學生-___________-!!

我同左阿ma講佢哂左我地讀書既時間嫁啦..阿ma詔睇多堂睇下點-.-

.都係唔好既就打去找佢= =..~!

我,christine都諗住頭數佢...

cherry頭左啦-3-"~

放學同左kat放...陪佢等high -5....等左n耐..

4點幾先番到屋企...訓左陣...煮個麵...之後玩左陣..食飯..睇電視..玩電腦...沖涼...

生活同平時一樣...唉

我今日勁爆唔開心...唉唉唉唉唉*100...

聽日最後都唔去op..下星期5先- -

kristy要愛情唔要友情...唉=3="

anthony過佢x地-______________-!!

算啦~~...點講都好-.-我都選友情先- -v"

 

刊登時間:2007-10-05 12:21 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03

今日..其實都冇咩點..

昨晚訓唔著..1點幾點訓唔到...辛苦..

最後都忍唔住..開左電腦玩..唔開得MSN..呀BA會見到..!

唉..玩到..我諗3點幾到..因為真係累..

so好快就訓著左-\/-"

最後今早都係要飲coffee>v<"

...今日biotect好玩-v-"..好多人都好串咀仔-3-"我諗有d都估到係咩..!

中文灶個個訓哂覺..我冇- -v"

boris日日係度睇書-.-好勤力..

呀..還有-3-我..今日msn玩左一個人..

唔知點解同佢講野好有難度/口\..

唔知聽日佢知唔知我玩佢呢?!..不過算啦..

我諗..佢玩得掛-.-"

anthony今日打左黎-.-"

講op...話星期5去wor-.-,,,都跟住我造冇人陪我企鬼屋門既唔去- -

anthony陪我呀*3333*..hapi囉=3="

唔打-----訓------

 

刊登時間:2007-10-04 12:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


xD"

今日唔想起身.soso訓到6:45先起身-.-[[都係眼訓]]

番到學校...今日早左*v*

ls堂要quiz=唔識..不過算啦,,我睇到我果班冇咩邊個會係..好叻的說-.-

英文堂..落左去見社署個社工...傾左一堂都冇..其實..

不過又唔想上去上堂..去左shirley間房hea..

點知上到佢..-.-凸...佢係度傾talant show d野..咁係咁又明明可以傾計計既堂都冇左..

跟住都冇咩點...數學堂又係好嘈...!

CIT堂坐左係CONNIE格離..幫左terry抄note..

connie話如果同佢講「唔幫你抄note」佢就唔打你-.-..

我同佢講..!!點知佢又同我講「唔比我個位你坐!」-.-fk~*

放學house meeting...f.2都要做埋啦啦啦了,,,

哈..boris比人叫左上去..做啦啦啦果時-.-佢好似..低能仔..!

其實我覺得佢-.-ok好人?!..唔知呢-.-未摸清..!

terry..唉..時好時壞~o~

放學果時..去到坑口..見到benny..-.-~

佢話去買校服wor..後面係佢呀ma-.-

其實我本身諗住同佢呀ma講幾句-_________-[[我諗elaine果d知我性格..]]

但係冇時間-.-我想講的是..佢呀ma..都係...矮矮的-______________-!!

番到屋企...同屎屎傾左陣電電..就訓左覺..

跟住食飯..跟住做功課..跟住玩電腦..再跟住做va..

之後..就係宜家啦..我打完就訓的了...

跟大家說一聲..早豆~!

刊登時間:2007-10-02 11:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]