今日自己走左練舞' 仲有2成我就做到一字馬喇=) 不過拉根時真系好痛-_-! 兩點時,班學生黎左' 我諗尼班都幾好教既:]' 明天有兩件好緊張既事等住我' 第一次那麼希望擁有運氣' 希望明天兩件事,也能順利吧!