按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


不安'  

尋日同daisy出去食野吹水'
個八婆一開口就已經發曬姣了._.
而且是發自內心的姣,
哈! 恭喜妳找到妳的真愛:]

- - - - - - - -  - - - - - -  - - - - -  - - - -  - - - - - -  - - -
今朝有牙羊陪我去IVE面試.
原來佢身上有好多嘔心既野的-_-!!
不過真系Thankyou你陪我去尼! 羊.


每一天  我都有在想你
你在我身邊時,我總會感到安心!
由其在我失落的時候,
真的很想  你在我的身邊'

這陣子真的煩得很'
愈來愈覺得自己是屋企的負累.
要屋企人浪費甘多金錢+希望在我身上.
但我真的無能為力.
你估  我真系甘想洗你地既錢嗎?
你估  我見到你地辛苦的工作為我,我會看不到嗎?
你們知道我的心有多難過啊?
如果我有工作能力,
我絕不想用家人的一分一毫.
我多想自己供自己跳舞.
我亦知道我跳舞系一個好大既金錢負擔.
但我又可以怎樣?!
現在開始對自己所做既野感到懷疑了.

過多排放榜,
我又要穩學校學其他野了,
又代表要洗屋企人錢了.
唉! 真的不知到底[懂事]是件好事/壞事
也許是我自己給自己的壓力,
但  我真的很辛苦! 很討厭自己的無能'

尼排屋企人既感情都差左.
經常為那個而嘈交嘈交再嘈交!
感覺自己對跳舞 懶惰了'
我不能再浪費時間,
只有一年時間!
明天開始真的要每天要keep住train舞了.
主  你要陪伴著我.
努力'

發表時間:2009-07-03 06:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片