跳舞跳得愈來愈有壓力' 呼! 只好加油加油再加油.
kit仔介紹狙佢份工比我, 今日去左面試. 個經理勁好人-_-! 好似朋友甘傾計. 仲嚇喊左添牙我-3- 都吾知點解我要喊' 我明白自己對尼個社會有幾甘無知! 所以我要去學習囉. 如果可以系到反工,就好喇=] 做任事也要認真, 盡力做到最好! 座右銘'