尼幾日反大陸,都系同老公一起渡過!
真的超幸福的'
雖然每日要成7點幾起身好辛苦,
但能夠幫老公買早餐上佢屋企比佢食,
真系覺得自己好幸福'3'
 
自從一起反之後,
真系完完全全感受到老公既改變!
現在,我終於有反點安全感了.
只要你肯改變,我一定會感受得到的!

今次反去,我地又嘈大交了!
一日都系我吾好,
情緒一黎就想發下脾氣激下你,
死都要話食條食條.
第一次見到老公甘火大,
連兄弟阻止你你都一手推開人.
你都系緊張我先會甘!
對吾住,老公'
我以後都吾會再食條了.

雖然我反左去仍然都有諗跳舞'
但除左跳舞,我第一樣野就只會諗起你!
老公,我真的很愛你!
願我們一起努力創建我們的將來!


老公送比我既一起一年既禮物=]
J=成,Y=怡
尋日一反到hk就反屋企整埋野出去跳舞.
拉根真系好辛苦,
第一次跳舞跳到喊.
但我喊並吾代表我忍吾到.
跳舞既痛楚我絕對忍受到!
好中意練轉,不過我轉極都轉吾好!
我一定要努!
 
跳完與舞就出CauswayBay,
勁中意ChingYi,可惜仲有兩堂就見吾到佢喇._.
train完舞去左食野,
原本我諗住吾去-3-
同alex猜包剪豆輸左,無法子了!
攪到我食完野勁黑,
系巴士到狂合眼訓'
真系訓得超好!
反到屋企都兩點'
不過是滿足的=]
一定要為跳舞加油!

而今日就同Clok出左去傾計,
好耐都未試過了:]
|