今日又同老公出太平lu`
6點起身,6點半出門口'
去到,又要等佢-_-
等左20分鐘,
super吾耐煩'
當我諗住佢黎到個時實鬧佢既時候,
但我1見到老公就只系想笑,
吾想鬧佢啵-v-哈'
老公剪左頭髮,吾令仔了._.!!

最終,我還是向他發脾氣了@@
結果-v- 我哭了!
覺得自己成日話老公好吾岩'
SORi喇Lg'我會改!

之後尼就行下街甘'
買鞋鞋,
老公竟然比意見我買咩鞋好,
>v<超開心!!
50蚊@v@超平的,買左!
然後去左食野;好味-_-!
從此以後,我認識到自己既食量>v<!!

食完野就周圍坐下,行下甘'
真系正正式式既拍拖喇=]
我同老公都好樣衰=3=!
 
去到4點幾,要走lu!!
今次我好叻女牙,我無喊!
可能尼排真系好開心,
覺得吾值得喊!

今天,是個10分美好的日子=]*
今天真的感受到老公的愛,
雖然平時已經感受到老公既愛,
但系今日尼種感覺系特別強的.
嘻*多謝你老公!
多謝你既愛,iL0veU*
|