今天天氣很涼尼,舒服'
反學時,撞到紫君+hiuda,
傾緊某人個時,就甘岩正某人,
oh!即刻收口了-v-
事後先知,
事情不是我+紫君想像中的那樣.
ECON比浩汶煩死=]
中屎堂測54運動,[難]!
lunch同kolen+daisy+紫君+yan+hin,
去M記食,又肥多磅了=3=
Maths堂10分留心=]
放學,history原本有測驗,
淑明太縱我地了,
比我地open book做-v-'
跟紫君回家,
落大家樂同老豆媽子打邊邊,撞到家姐=]
然後跟紫君去跑海濱.
勁好傾x)呵呵呵`
最衰daisy吾黎甘喇喎'3'
經過Fu善,打比光仔'
呵'佢又肯落黎跑步喎xp
紫君回家去了,
我同光仔跑左1轉,
同佢坐左陣傾左陣計,
再行反去入口=)我回家去,
光仔自己跑多轉就回家'
第1次同光仔出去,hapi=]
打比家姐,話唱通宵k
反家問屋企人[吾比],嘈左幾句'
失望的'算了
打比老公,
老公竟然比我訓覺嘈醒,
但都仲好開心甘同我傾計,
比在以前佢1定不停[嗯嗯嗯!]
但老公今晚很好的會跟我說笑,
還有,第1次聽到仔命令我5准通頂,
聽到之後勁開心xp'
老公原來會擔心我,
原來佢系識得管制我的,勁開心-v-
聽完佢講我即刻同定姐講5唱k了'
老公!!我愛你*
today is the hapi day=]*

|