按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


474*  

2007.12.12*

今朝整野極遲=2=所以無同yu+kyan反學.
又甘岩撞到家姐,又同家姐反*v*.
閱讀,但我系甘溫中屎=3=.
尋晚溫溫下訓著左=2=嗚..
兩堂英文,好留心好留心`
Maths,簡單簡單@v@.
小息,好乖甘留系課室溫中屎.
期間邊溫邊諗野,真的很心痛`因為lck..
中文堂,家明代堂,溫左陣書,
去左幫珮瑜油畫-v-好好玩`
兩堂ECON,Suzan系甘講故仔=v=好正!
lunch,同德仔系學校食飯.
打鐘,過左細佬仔到打波.
打到差5多打鐘上去4樓HEA左陣.
反到課室,成身汗,真系極熱!!
Math堂,熱到5想郁`
計數計數計數,好快就一堂.
兩堂中屎,有曬心理準備小測死硬`
但點知,德茵話因為要趕書所以5洗測住=3=WO..
抄抄下筆記;要過兩堂容乜易@@.
放學,歌唱比賽`同瑜瑜唱..
思諾同瑜瑜都有參加. 都唱得0k.
我同牙瑜;=3=MA啦,
緊張真系可以令你乜都做5到`
一唱完即刻飛去練波.
同男排打friendly,正`
今日殺左1球勁令;滿分-v-囍*
我1定要練多D殺波先得xp`
之後就反家lu..  THAT'S ALL*

lck`不想再因為你而流淚.
可否不要那麼自我?

發表時間:2007-12-12 08:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片