2007.12.11*
今朝同kyan+yu反學啦*
今日系大檢尼;幸好是PE堂,呵`
不過著裙都5會點比人捉尼.
頭個堂中文;昌業無反`
玩左陣,訓覺`
Next宗教;睇兄弟,但我成堂訓著左=2=.
問反人先知岩岩睇咩戲尼.
PE堂,做WS,好快就過左1堂.
小息,食野=2=OhShit. 又洗錢了.
PE;考體能,幸好5洗跑12分鐘住.
兩堂電腦;發下呆就過左.
lunch同家姐食;打鐘,同思諾傾計+打左陣波.
兩堂英文,比心機`
世屎=2=愈黎愈覺得貴妃好正*
放學,歌曲比賽`
5系好緊張,不過1出到場就好緊張,手在震-2-.
班衰婆系到做樣衰樣,攪到我笑左=3=. 超樣衰`
最後;當然入5到決議案,哈!
回家去. 明天合唱,加油`希望入到決賽*3*.
THAT ALL`
lck,I Hate You`我不想跟你持續的對抗下去..
|