按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


472*  

2007.12.10*

今日整野極遲;
玨欣佢地無等到我,甘岩行樓梯撞到家姐.
之後就同家姐一齊反喇.
早會上去;音樂,考唱歌.
9.5分=2=差5多啦,因為自己唱得的確5系幾好.
兩堂世屎,極之極之眼訓`
小息;食野食野再食野=3=.
中文,昌業無反;呀邊個邊個代堂,
系甘做世屎;期間珮瑜傾夾Band既野.
光仔話出Show就5夾;我就好惡甘話反佢!
D火系心中燃燒緊,
覺得佢;點解自己學識左打鼓要甘樣浪費佢.
所以我真系好嬲好嬲.
到左電腦堂;我系甘做世屎系甘比羅Sir話=2=.
之後寫左封信諗住同光仔道歉.
到打lunch個鐘;反ROOM放野,順便比信光仔.
點知走個時比我見到肥豬正拎住封野黎睇.
我即刻嬲到喊!! 我真系好嬲好嬲.
之後B Grade女排去同Dior食飯啦.
傾反個日既野;阿斯同芷盈都退出女排,沒所謂了吧.
今日都傾得0k,件事就甘完左.
上到去,我1入ROOM就即刻問林晉光點解要甘做!!
佢仲答我[佢想睇米比佢睇囉!]
甘人地叫你陪佢死你會5會去陪人死?
佢仲要講到好似佢無錯甘! 林晉光,我比個GOOD你!!
我1反埋位D眼淚已經系甘流.
你D甘既性格,令我好難受!!
lck;是你令我哭泣的!!
兩堂English,BAD曬面甘過,仲要無帶Gammer罰抄.
Maths,精神反,好留心甘聽書.
放學,合唱團採排,=2=
之後同布甸佢地打左陣波,同思諾走.
同思諾傾反我地既問題,真的很想哭*
Slok;願我們的感情能漸漸深厚!!
之後拎埋相,去白街買野,Slok搭車,我就反家!
that all`

心在流淚,真的很想哭*

發表時間:2007-12-10 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片