2007.11.11*
尋日同左yu+kyan+kH0+Pyin出Mk尼;
買左好多衫;hapi尼*
之後尋晚細佬仔陪我睇奇幻潮睇到3點.
今朝12點起身;
攪左好耐野;3點出門口.
去睇男籃B Grade比賽=)`
有我,玨欣,阿瑜,珮妍,黃漢權去睇啦.
諗住今日主要睇家豪打*3*點知無學界證,呠.
今場打得好激尼;因為都系贏左2分.
好記得有1球黃卓偉搶左籃板之後就直飛對面場入球.
超勁=v=個球睇到我0咀.
Mtlok就打到甩眼鏡*3*可想而知今場都幾激下.
完左;文仔同埋我地一齊.
陪珮妍過上水廣場找佢家姐;
hea左陣;珮妍同家亥 買褲;我地走先.
反大埔;男仔去左大家樂食野.
yu+kyan陪我買埋野食就反家lu;that all*
|