今日自己返學.
歌唱比賽;個個拎住張紙唱尼xD.
雖然最後3C無拎到獎..
不過今天能同3C1起;我很開心x)`
放學被逼睇班足.
好多人都企系大門口諗住偷走..
超級攪笑xD`哈哈
next12點幾同duck+Sister+So菁去富善M記食野.
又甘岩系m記撞到yuyu佢地.
先前已經同佢地講左同家姐食野了..
但無諗甘岩撞到@@.
不過都系分開食野..
佢地食完走先返School採排..
因為佢地個個都有獎拎尼x)`
我地就留系到食野+傾計;仲有Star+LMan系到.
食完返返School..
到高form採排;佢地3個都有份尼x).
之後佢地放;去左yuyu home..
今日同kyan+yuyu+Pyin系到玩..
傾下計玩下講下笑甘xD開心開心!
6點幾回家! 1天就甘完左;十分簡單!
唉x100000000000*
|