今日約左kan仔去陪佢去大中買狗糧.
話就話約2點昌m等..
但系我打極比佢都無人聽=3=.
原因佢130先起身.
起左身仲要打機=3=我頂頂佢!
之後3點到先出到去大中.
首先陪佢去買狗糧之後陪佢去食野.
食完去左陪佢抽煙.
不過我無食=3= 亦都吾想食!
完本話去yuyu home.
但系個屎人黃仲勤又1時又1樣甘.
結果都系無去到;過左太和!
系樓梯口同仔仔玩x)
之後等埋肥仔hei過黎就過返富亨.
去佢屋企搬傢私..
因為肥仔hei搬左屋尼x).
而我就梗系吾洗做;系到炭冷氣>U<`
搬完再誒左陣@@..
之後去大中飲野..
飲完;買埋m記就返左家lu..
今日就甘完左喇x)`囍!
今天你說的那番說話..
某部份是你說得對的..
我會從這些某部份的說話中作出反省.
但是你也令我看透你這個人..
你是1個虛假+小家的人.
野別人們討厭!
|