今日同billy去softbank轉番個名, 勁無奈
個店員一時又話轉唔到, 一時又話轉到..........到最後都係轉到~~
跟住去池袋搵埋oreo食飯, 點知oreo話要遲d先到
billy又話口渴, 結果我地去咗便利店買野飲
跟住過咗隔離個"貓頭鷹公園"坐.....
個公園入面全部都係桜花樹, 我地仲見到d人一大班咁坐咗響棵樹下面野餐
十足十睇卡通片入面果d人咁, 結果我地就一邊等oreo, 一邊吹水睇桜花
唔知點解d桜花好白, 都唔係粉紅色gei ?!?!
跟住我地3個去咗食意粉, 係咁吹水吹水吹水........
好耐都未試過3個人吹水lu hehe
billy 到e家都係咁hea, 咁低能
仲話讀大學4年唔夠, 起碼5年wor~~
有錢人真係好, 可以一直玩玩玩玩~~ 好多野都唔駛煩
|