★サリナのブログ★
希望時光倒流~~
Celina25
暱稱: ★C ☆
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
亂成一團的一班
golden week
膽心~~
TSB合宿
開學的第一天, 也是被...
文章分類
全部 (21)
回憶~ (3)
值得看的文章 (2)
瘋狂生活 (13)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 1118
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


7年的回憶~ 愉快 分類: 回憶~

早2日同阿茶食飯, 佢無啦啦話買個沙包返屋企, 我當然舉腳贊成啦~~

沙包~~哈, 我就諗起以前返跆拳道既日子.......

那時大概10歲左右, 就加入咗跆拳道呢個大家庭, 一個禮拜大概操2日, 果時識咗好多朋友, 吹水仲多過操拳wakaka

記得剛剛開始玩既時候真係好辛苦, 又要拉筋, 又要做體能, 不過熬下熬下到咗綠帶之後

原來更辛苦既野等緊我, 除咗操基本既動作, 套拳之外.......仲有博擊........

剛開始打既時候我係唔鍾意戴supporter, 次次打完手腳都總會瘀晒 haha

後來因為出去比賽唔戴唔得, 所以練習時都要戴番, 剛戴既時候好似比人綁住咗D手腳咁, 好唔習慣

不過D瘀傷又真係少咗好多......

記得每年臨比賽之前既2-3個月開始, 差唔多3日唔埋2日就要操拳, 應該係全年最辛苦既日子

暑假既時候仲日日6點起身去跑步, 如果果時唔係有班師兄弟姊妹, 我早已熬唔住啦

同佢地嘻嘻哈哈咁, 過下一日過下一日, 好快就到比賽既日子

每年比賽我都要增磅, 次次一齊去食飯既時候我都可以食好多好多野, 驚死唔夠重咁,

如果我E家可以回復番好似以前咁就好啦, 不過都應該冇乜可能GA LA~~~

我打咗幾年比賽, 基本上除咗返學之外, 就係玩跆拳, 我既努力有血有汗, 但係未試過攞冠軍....唔知係咪我其實唔適合玩跆拳呢~~

跆拳除咗博擊之外, 其實仲有套拳比賽gei, 反而我對e個項目比較有信心, 年年都有獎攞, 咁當然都攞過2-3次冠軍啦

可能我比較適合表演啦, 所以以前個個師兄都叫我"花樽" haha

我好記得我14歲生日既時候考咗上黑帶, 自從我考咗上黑帶之後, 我同班師兄弟仲有師父比以前更close, 佢地好似我d親人咁,

好錫我, 教我好多野, 好幫我........可以話除咗響日本既日子之外, 最開心既時刻

果時最唔開心既事就係,我為咗參加學校既一個活動而冇參加青少年訓練班, 見到同我一樣可以入少訓既師兄弟

已經入咗港隊, 真係好鄧佢地開心.......不過可能我有參加既話, now未必會響日本讀書, 所以都冇話好後悔gei.......

直到考會考果年就開始冇玩lu, 跟住就出咗嚟做野, 過咗日本, 跆拳道短短既生涯就係咁結束咗

響跆拳道既日子雖然唔係好長, 但係所發生既一點一滴都唔可能盡講, 亦都係我一生人入面最深刻既日子......

其實到而家我都想玩番跆拳, 不過身在日本, 同埋就算再操番, 都冇可能可以好似以前咁fit ga la

不過讀完書之後睇下會唔會當佢係一種運動咁玩番啦......

又或者同d師兄弟食下飯咁啦, 其實我真係好掛住佢地

有機會我會再寫下跆拳既感受同埋過程 hehe~~



2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


laughing~~~ 自滿 分類: 瘋狂生活

 

今天一起床已經2點多了, 可是3點銀行就關門......我立刻衝去銀行交錢, 幸好趕到~

為什麼日本的銀行這麼早關門呢, 真的是面倒臭!!!

很厲害, 我用了3天的時間, 看了27集"學警狙擊" , 這部劇是hk最近的一部劇,

裡面有一個最近最紅角色就是"laughing哥" , 他真的是超紅....

雖然他在22集就死去了, 可是聽說大結局的時候復活, 為什麼呢?!

原因就是一班觀眾+網民要求他復活而改的結局......太厲害了

而有些網民更為已死的laughing哥設悼念區, 太誇張了吧.......

不過如果不是這班網民的話, laughing哥都應該不會復活, 真的不可以小看網民的厲害......haha



2009 年 3 月 25 日  星期三   雨天


掛念 是件幸福的事 疲倦 分類: 回憶~

這幾天的天氣都不是很好, 今天更下雨和發生輕微地震

之前有人睡在旁邊的時候, 無論那天有多寒冷, 進入被窩不夠一分鐘就已經很溫暖了, 可是現在我怎樣睡都覺得冷冰冰的~~

我們認識不久, 不知道為什麼好像認識了很久一樣, 也發生了很事情  

雖然很多朋友都叫我不要再想他啦, 快點找個新的男朋友吧~~ 可是我覺得, 沒有必要硬要放下他喔, 順其自然吧~~

他走了之後, 我每天起床開始都會想想他, "低能"的回憶,"白痴"的回憶, 看到家裡的每一件東西, 都會很自然地想到他,

這不是一種習慣, 是一種興趣, 嗜好吧~~

想他是件快樂的事, 想起他的白痴, 他的認真, 他的無聊........haha

不知道他現在在幹什麼呢, 可能每天都有很多朋友找他去玩吧



2009 年 3 月 23 日  星期一   陰天


命運~~~ 呆滯 分類: 瘋狂生活

oh no~~ 今天3點多才起床, 我也不想的~~~

好久沒有睡到這麼晚了, 之前習慣了有人叫我起床, 慘啦, 我又開始放縱自己la.....

剛剛聽到一段新聞, 今早JP成田機場發生墜機事件, 正副機長死亡, 原因是風切變

這是成田機場啟用第31年來,首度發生人員死亡的航空事故, 我覺得好可惜

好像老天爺要他們離開一樣 

原來跟緣份都是一樣, 早就已經安排好了, 只可以跟隨, 不可改變

唯一可以做的, 就是為人生而努力, 珍惜時間, 珍惜現在擁有的東西

過著精彩的人生............



2009 年 3 月 22 日  星期日   雨天


好便宜喔~~~ 無奈 分類: 瘋狂生活

昨天有點睡不著.........(嗚嗚)

今天去了一個朋友家吃午餐, 然後就去了御茶ノ水逛街.....^^

那邊很多都是賣滑雪用品, 我本來想買一套滑雪的wear, 雖然超便宜, 可是都看不上......

最便宜的是60%off , 真的有衝動想買, boot也看到喜歡的   mm.....

還是等年底的時候, 推出了新的款式再買好了 !! 唉

我朋友還要問我要不要這禮拜去滑雪, 那不是等於要我現在買?!?!

如果去的話, wear跟滑雪加起來差不多要7-8萬円~~ 天阿, 為了暑假的trip, 只好放棄啦

最後去了一間拉麵店, 超~~~~好吃