今日出MK,淑怡約左我1:30pm係新世紀廣場既M記等。
我地集合左之後就去MK到周圍去了,因為我唔識路既關係,一直都係怡帶我路既。
我地行左好多地方,係路邊食左d小食。怡好慘=0=佢買d豬肚唔岩胃口,因為有豬腸係度XD所以攪到成個扔哂落垃圾筒=0=
之後我同怡行商場......d野差唔多都係賣女仔衫=口=,佢買左件衫,之後我地又去第二間睇....第三間睇,原來MK真係好多衫賣bo。
之後行到廣華街,見到好多槍=v=,不過呢+睇番都冇咩feeling= =,因為我實在好少玩槍了。諗番細個果陣時係廣華街睇槍真係可以由上午睇到夜晚六點幾XD果陣真的是多麼的童真XDDD
之後我地去到廟街,影左d相。果度果然好多雞店XDD,怡教左我點樣分邊d地方係「辨工室」XD
廟街果然多野睇~有我最鐘意既中國,日本古劍賣,另外仲有怡最鐘意既香水XD
怡成日話好多變態佬望住佢,我起初都唔信,之後我見到真係有 XDD haha 怡你果然好有魅力,不過點解我冇感覺既XDD
之後我同怡去左一間店食蠔餅。等左好Q耐=口=!!終於左來~.~ 唔錯...幾好食!
之後六點幾,我同怡想由廟街行番出來,但點知唔多識行 XDD怡個樣好焦急,真係皇帝唔急太監急>.<
睇佢個樣就好攪笑XD 對我來講迷路有咩大不了,可以問人嫁ma =]
到左之後我地又行番出來再行到女人街度= =牙怡選袋~佢真係好勁~睇袋睇咁耐= =
我就係佢格離幫佢比意見牙果d咁。最後佢終於決定左買邊隻了~o~......
我都買左一對好巨大既熊掌形的毛毛拖鞋XDDD 好得意唷~only 59$!!
最後我送到怡佢去踏火車自己就係新世紀廣場到睇左一陣間好無聊既show就去左踏車番屋企了@O@
今日玩得幾開心嫁
|