今日約左牙怡同Kenvin 11:30係金鐘地鐵站E2出口等~
我到左之後立即同Kenvin哥哥擁抱起來XDD
之後我地就一起去嘉年華場地去了。
牙怡就正la,有Kenvin請 XDDD,做女仔真係著數=___=。
今日氣氛好熱鬧,好多人玩,又好多攤位><又有好多機動遊戲>.<好正牙!
之後我地去左玩第一個機動遊戲~wa,好恐怖牙。個機動遊戲真係好變態~
攪到我天旋地轉咁既款,好似當我係送咁樣炒=口=,想客死我咩-口-
玩完第一個機動之後,我已經好驚。但係怡隨即話「玩第二個!!」
我塊面青哂~.~因為下一個機動遊戲仲變態牙!!!
係一個好似電動攪珠機既物體,有一條機械臂裝左個好似風車咁既野,每一支野上都裝左人係度。
之後坐人果d位都會轉~即係會攪到你反轉再反轉,你都咪話唔驚=口=!!
我同怡,Kenvin玩果陣簡直驚到喊,部機簡直當我唔係人咁玩=口=,我一直望住自己愈來愈高...愈來愈高,
之後就狂轉轉轉轉轉,我完全拿唔到個平行點,真係有d似接近死亡既Feeling !!!我坐係果度只係心諗...
大佬幾時轉遠牙=口=!!好驚牙。轉完之後番落黎,差d想嘔XDD
之後到左第三個機動遊戲...WA!!!唔係掛。玩呢個?
就係果個我大佬話唔敢玩果隻機動遊戲~個名叫做G-Force
又係好似風車咁,一支野分開兩邊坐人。升到最高果陣係有成十幾層樓高,haha,我地係果陣時排左好耐隊,起初真係好想快d玩
但係到左就黎到我地果陣時,就....唔係太想咁快到我地....
到我同怡了......好驚= =|| 之後我地兩個人上左去果陣時,唔知點解我地兩個人突然間十指緊扣起黎。我當時都...唔知發生咩事。
之後我地兩個人十指緊扣咁升到上去。牙怡講左句話:「孫中山我好驚牙><」
之後我話「袁世凱我都好驚嫁!!」因為果日我地講好左我個名係孫中山,佢個名係袁世凱咁玩 XD
到左轉果刻既時候,我完全唔敢出聲,對眼都合埋,wa~好激牙~o~
上面望落去d風景真係好令,但咁樣望法真係令到我淆哂底Lo,轉到我傻~部機總共好快咁張我由谷底轉番上去,來來回回轉左成7次定8次唔記得左~.~ 轉完之後...我地兩個人落番來...果陣又十指緊扣住咁落...如果比Kenvin見到就PK...
之後我地三個人拖住暈眩的身體去左一度休息......休息完之後就繼續玩@.@
我地今次玩攤位遊戲~wa~好好玩^^
我玩左兩個~扔耨~射飛鏢~仲有一隻唔知係咩~忘記左~扔左兩隻公仔~
一隻係用來賣比大哥既史迪女公仔,另一隻就係Monkey!!係用來送比家姐的。
我好開心~因為咁都比我拿到兩個公仔^^ Kenvin都唔差~有一隻大狗,怡就...hahaXD
之後我自己一個人繼續玩攤位,怡同Kenvin冇幾耐就一起玩其他機動遊戲~haha比佢地二人世界吧la。
我自己都偷偷地玩左一個過山車~wa,果然恐怖wo,對腳條條fing咁坐真係幾得一驚,不過我經驗過之前果三個機動遊戲既恐怖
開始對呢個有抵抗力XDDD!!!
之後我周圍去玩果陣又撞番怡同Kenvin,怡問我去左冰~又話冇左我唔好玩,haha激死kenvin!!XD
我地之後玩多一個機動遊戲個名叫攪拌機,今次呢個好明顯唔係太恐怖~不過見冇咩人排隊又就快夠鐘關場所以玩下。
玩完之後我地仲諗住玩多幾個機動遊戲~但係都關左場了><好多野都玩唔到,攤位都冇得再玩了!!激死我牙~今日三十個金幣我仲有十個剩唷>o<!!
之後我地就離開左呢個開心地去左金鐘一間大家樂都食野~怡好明顯好累~得番我同Kenvin傾計仔^^ 同Kenvin傾計好開心~
學到好多野^^!!
事後我地就踏地鐵走~我同怡,kenvin就係中途唔同站就分開左,好唔捨得!!
得我自己一個人攬住兩隻公仔~其他人望住我,講真我都幾尷尬嫁。
番到屋企,第一時間叫大佬同我交易160$^^多謝哂~個公仔係你嫁la,YEah又賺左一筆。
家姐就對我隻monkey有d失望,不過唔緊要la,我下次會扔隻大型北極熊比你嫁。
今日玩得好開心,番到屋企我仲同怡傾左一陣電話,玩SMS。happy^^
|