白色情人節快樂∼∼∼各位男士有冇送返d野比自己鐘意ge女仔le∼
冇ge話下年就要努力LA∼呵呵∼
今日係考READING同WRITTING呀∼唉reading...
好難呀><篇文係好易明∼但係d問題就.....好難呀!!!!!d字好難呀∼
都唔明佢講咩∼咁點答好呀....今次真係好冇把握呀∼好驚唔合格呀∼
唔想英文都會冇呀∼writting都ok∼因為都係我ge強項ma∼
我話係英文呀∼我好快就作完la∼作左30分鐘就作完la∼仲有果1個鐘
係到呆==”死妖人lo左我入卷黎睇wo∼頂佢架==”你得閒冇野做就周圍行下la∼
lo人地d野黎睇∼第二個都話得∼我係唔鐘意比你睇呀∼哼∼
完左之後∼我地去左KFC到食野∼呵呵∼講左好多野∼好開心∼












