---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日我7點幾就起左身溫書la~係咪好乖le~呵呵~
好神奇ge係~我好乖口咁坐左係到3個鐘係到溫書~仲要冇分到心wo~
呵呵~之後我11:30到就出左去同mum食我ge lunch+早餐~買左d野就去左搵kawai
去到先知kawai係仲未食野ge~啞左~之前打比佢又話周張芷佢去食~以為佢食左tim...
今日係考中文同電腦~唉~死la~中文都ok ge~不過有幾條唔知佢問咩~
haha~電腦真係死得慘呀....好難呀...唉~灰...