今日去左果個最佳進步獎,,
2點幾果時,,我到左佐敦地鐵站e出口啦,,
已經有人起度等緊啦,,,
等左好耐,,果個咁既陳碧珊仲未黎喎'''有冇搞錯呀!!!身為老師竟然遲到喎''''
跟住黎左之後又話咩起唔知乜野中學度趕過黎''==,車,,''
我地跟住佢行去9龍公園體育館果時,
我覺得我地好似鴨仔咁\= =''./.真係好想打佢呀\/
早知就唔去啦,,原來拎左d獎狀先返學校頒,,'''
有成5千幾人拎喎--...都唔方好野,,
跟住睇果個show,,endy原來係上一場呀><
唉,,早知唔黎好過啦,,,''''
跟住,,塔地鐵返去果時,,撞到小玉喎..@@
咁都俾我撞到小玉-v-原來佢今日去做project呀,,
P.S 死啦,, MATHS 同中史都未溫呀,,功課又未做晒,,,煩死啦!!
>>太累了,,,已無力受折磨,,請不要再折磨我了,好嗎,,
|