今日係GAME DAY ar,,,
今日遲左D返去,,塔44M果時撞到牙鈴,,咁就一齊行上去啦,,
返到課室,,D chair已經整好晒,,,我同tasia就放好d野,,then,,
就落去hall度睇sing con*
今年ge sing con*麻麻la,,,好悶ar,,
不過到我地2e班ge人出場果時,,
即係kiki & xx寧 & 啊po,,我地就大聲叫佢地la>v<
最好聽都係吳智榮唱lonly christmas-v-真係好鍾意佢把聲"""]]
同埋 學生會好cheap呀請埋d不知名人士番黎做嘉賓- -""咩黃志華,,唔識佢囉!仲串我地wo'''']
完左之後已經係12點9啦,,上到課室,,我地放好晒d食物,,
then,,miss lee 叫我地食之前影番張大合照>V<""
THEN,,MISS 溫即係媚媚 佢又入黎送野俾我地,,跟住我地又一齊影相>V<好開心~~
終於有得食啦,,,不過食完之後,,我覺得好似冇食過咁,,唔係好飽囉,,,--___-
食完之後,,我同TASIA就狂影相,,好HIGH呀...
THEN,,,就開始玩GAMES啦!
FIRST 係 不落X, ,, 我都有份出去牙,,不過,,輸左>___<
SECOND ,,係 踩氣球,,大家都玩到成身汗>V<好HIGH>3<
最後係 估數字~~哈哈,,]]]
嵐嵐,,鍾天,,勤勤,,柏柏都估中左>﹏<哈哈,,俾水淋濕牙}}}
好啦好啦,,,到左Present 時間,,miss lee自己出錢,,每人都有1份present,,
tasia佢地負責買既,,佢地買左果大口仔file俾我牙>3<
雖然唔係貴野,,但係都好開心la,,
仲有3份抽獎ga,,抽中左laumay ,, 健健,,同埋談嘉浚//
放學la,,不過大家都好似玩到唔捨得走啵>v<
花花&司徒做左主持成日都冇玩過games,佢地就放學之後起度玩搶chair仔-﹏-
我就留左起度冇耐,,就同christy佢地落左去翁祐果邊,,影相,,
不過影左一陣,,我就走左啦,,because我要剪hair牙,,同埋去買野/\/\,,
[[[[[[[[[ [今日好開心呀>v< 聖誕快樂!!! ]]]]]]]]]]

|