今日又係要返學既日子..""*
塔車果時,,好多人,,咁就企起度啦,,跟住見到Becky喎,,原來佢「凍」左起我前面,我都唔知-v-''
不過又唔怪得我既.,.佢剪短左陰,, d頭髮亂左,,一時間睇唔到''
返到去第1堂,,中文..
原來今日派上次果張QuiZ喎,,''岩岩拎到果張野我都唔信@.@竟然41分喎''
哈哈,,全班最高呀>v<(算啦,,平時都冇咩威過,,今次俾我威次
)
then,,都係果d堂啦,,好似朱姐果堂,,每次都好想訓教..
跟住又係陳碧珊堂==..唉,好心佢唔好成日行過黎啦,,d口水噴到周圍都係-__________-''佢行埋黎果時我都拎開d野
next啦,epa喎,,miss chan教epa真係好鬼悶呀,,成班都靜晒,,
到左食lunch,,christy要Swimming~趕唔切同我地食lunch-.-So得我同小玉去食~
今次去試下果間「豆漿大王」..Ok既..不過我覺得d野貴呀,我諗因為唔係下午茶啦,.,
~~~返去就上D&T,,仲悶..勞SIR成日講佢D經驗,,,而且食飽飽之後勁眼訓GA嘛.,SO都「合」眼訓--''
最後就係MATHS,,,MISS LEE一上堂又講班務D野,,講左半堂先教書,,搞到放學之後又留起度教數/.\
I,S,.MISS KO講D Air pressure其實唔係好明,,不過我會努力ga啦-v-"
p.s 成日爭人「簿」債-____-''啊倫你放心我聽日實還番俾你=v=

|