今日先得閒寫日記,,
升上2e班..''
班主任係Miss Lee(天使既名字,魔鬼的面孔),,副班主任係Mr.勞''
Miss Lee真係好多要求..
佢行到邊,隻眼要望到邊.隻手又唔可以托頭,唔可以搞塊面整頭髮,,
仲成日測我地反應..問Do you unterstand,,,真係驚死我地唔專心,,起度發夢''
上完佢堂之後隻眼好攰呀,,仲辛苦過對住電腦成日呀><''...
佢呢幾日講d野搞到我都好驚'''叫我地心理同身理準備好喎==
佢又話:::記得我第1年入黎教書,教中4,中5,,,佢地d成績差到不得了,band5既又多,,
咁我就要佢地日日都補課,lunch又補,,放學又補,,星期6,日又補,,假期又要補,,
終於,佢地果年會考考得好好!
其實無可否認,,Miss Lee係教書好掂,, ,,但係我真係想像唔到中2既生活會係幾咁辛苦囉..
|