今蕉返到去,,ta豬牙就同我講唔記得帶紫色file-﹏-so poor,
今日要morning assemble呀,,-口-'
上到去,,第1堂係maths,,晨咁早對住miss lee,,感覺不太好受=..=
我地班有5,6個背唔熟D concept ar,,企左去後面,,(人地班成半班都企晒後面,,我地算係少)
then,,係I.S,,,*
I.S呢,,其實真係唔明MISS KO做果d experiment,,''完全唔知做緊乜,,
驚11月果join test一黎,我就全軍覆沒la><''
So,,落左堂之後,,我去搵miss ko,,我都未講,,佢就講:「唔明?」真係好醒--""
跟住佢就話放學搵佢啦,,,
Recess之後,,中文,,要對人地d作文喎=___=''
我對左唔知邊個果份,,,,e+諗番起覺得自己好衰,,次次都係俾人地6分咁,,--好似好衰wo,,
then係P.E,,
哇,,上完P.E,,隻腳係軟晒囉,,好痛好攰,''真係多得MISS謝唔少--''
LUNCH果時,,返到去,,我就諗住叫TA豬牙陪我落去食藥啦,,點知真係唔夠時間,,
無奈要起課室度食=-=,,
D傻仔又睇住,,食都食唔落啦,,..
跟住係睇段野啦,,THEN果堂係做MISS LEE俾我地果QUIZ啦,,
最後果兩堂係成長新動力AR .,.
好無聊,,果肥仔哥哥都幾得意既,,
「啊乜水」又起度曬喎,,扮晒野咁,,博MISS LEE款心牙!?真係頂佢唔順,,'''
放學之後,,我就去搵MISS KO,,MISS KO真係好>V<已經明啦!!
THEN,塔地鐵返屋企啦,,起荔景等緊果時,,冇啦啦有個女人同我講:
「尖沙咀係塔中環線定香港線GA?」
「下,,我唔知喎」
「岩岩有個鬼婆問我尖沙咀係塔中環線定香港線,,我答左佢Central」
「唔知ar,,可能兩個都得掛」
跟住沙紫行埋黎,,跟住果女人又問:
「靚女,,尖沙咀係塔中環線定香港線GA?」
.................................
跟住沙紫同我講番,,佢話佢見到果女人以為係我啊媽,,差d想叫埋aunt出黎>v<笑死,,
P.S 恭喜小玉脫驚魔掌>V<唔洗再聽冷笑!!
|