Friendshipfovever"*
"HAPPY NEW YEAR!06萬歲!
Chloedream10
暱稱: 啊Ting
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉XANGA
家長日,,
紫倫生日快樂
新年,
〝半醉人間]]
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
FD子們
*,, 林林b*" *,,Christy *,,[[小玉 *,,*"紫倫 *,,囡囡 *波波((衛太 '''+寶// *"*星星 牙鈴"* ,,Ta豬啊
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 13
今日人氣: 7
累積人氣: 2311
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天

星期3囉

今蕉返到去,,ta豬牙就同我講唔記得帶紫色file-﹏-so poor,

今日要morning assemble呀,,-口-'

上到去,,第1堂係maths,,晨咁早對住miss lee,,感覺不太好受=..=

我地班有5,6個背唔熟D concept ar,,企左去後面,,(人地班成半班都企晒後面,,我地算係少)

then,,係I.S,,,*

I.S呢,,其實真係唔明MISS KO做果d experiment,,''完全唔知做緊乜,,

11月果join test一黎,我就全軍覆沒la><''

So,,落左堂之後,,我去搵miss ko,,我都未講,,佢就講:「唔明?」真係好醒--""

跟住佢就話放學搵佢啦,,,

Recess之後,,中文,,要對人地d作文喎=___=''

我對左唔知邊個果份,,,,e+諗番起覺得自己好衰,,次次都係俾人地6分咁,,--好似好衰wo,,

then係P.E,,

哇,,上完P.E,,隻腳係晒囉,,好痛好攰,''真係多得MISS謝唔少--''

LUNCH果時,,返到去,,我就諗住叫TA豬牙陪我落去食藥啦,,點知真係唔夠時間,,

無奈要起課室度食=-=,,

D傻仔又睇住,,食都食唔落啦,,..

跟住係睇段野啦,,THEN果堂係做MISS LEE俾我地果QUIZ啦,,

最後果兩堂係成長新動力AR .,.

好無聊,,果肥仔哥哥都幾得意既,,

「啊乜水」又起度喎,,扮晒野咁,,博MISS LEE款心牙!?真係頂佢唔順,,'''

放學之後,,我就去搵MISS KO,,MISS KO真係好>V<已經明啦!!

THEN,塔地鐵返屋企啦,,起荔景等緊果時,,冇啦啦有個女人同我講:

「尖沙咀係塔中環線定香港線GA?」

「下,,我唔知喎」

「岩岩有個鬼婆問我尖沙咀係塔中環線定香港線,,我答左佢Central

「唔知ar,,可能兩個都得掛」

跟住沙紫行埋黎,,跟住果女人又問:

「靚女,,尖沙咀係塔中環線定香港線GA?」

.................................

跟住沙紫同我講番,,佢話佢見到果女人以為係我啊媽,,差d想叫埋aunt出黎>v<笑死,,

P.S 恭喜小玉脫驚魔掌>V<唔洗再聽冷笑!!

刊登時間︰2005-10-12 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]