*今日Christy約左我去沙田行街街同埋睇戲Ar,,
去到沙田城市廣場,,
我地搵左好耐,,,兜左好多路先搵到UA起邊- ___-''
跟住勁多人排隊AR.,,.個個都拎住麥提沙果吉包買飛-﹏-,,包括我地,,
排左成半個鐘,,先到我地呀,,,
THEN,,我地去左食野先,,
食完之後,,就行街街啦,,行左西田果樹,,好多野買GA,,
我扭左果PANDA-Z呀,,,不過俾CHRISTY開口中,,扭左研究所所長熊貓爺爺
果隻款,= =""',,,
之後又買左D水,,同埋糖,,''
'THEN,,夠鐘開場啦,,
我地睇左『怪誕屍新娘』,,,''都0K喎,,有D位好搞野-V-
睇完之後,,都成6點啦,,THEN就行陣街街啦,,,
就返屋企食飯LU,,
P.S 仲有好多功課未做呀>..<煩死了
|