今日要帶好多書返學,,,''
So,我塔完44m,,我就諗住去塔38啦,,
點知等左好耐都唔黎喎;''我起心入面不停咁鬧點解咁耐都冇架車黎--'''
then,,終於黎啦,,勁多人喎,,''d人又企起d位塞住晒咁我咪企起車門口果度囉,,
點知果司機講:「入面仲有好多位ga,點解你地咁鍾意企起門口,,你地係咪下1個站落車呀!」
跟住我咪行入去坐囉''!!心入面超想講:「我鍾意企起邊關你鬼事呀!楂好你架車啦!」

返到去,,就問tasia maths果題點做啦,,
又係咁上堂,,,第1堂又係maths''miss lee又鬧人訓話半堂先開始教數,,搞到lunch又要留起度,''''
第2堂係project learning,,miss ko又俾左果game我地玩,,好難玩呀,,
next,,又係陳碧珊..唉,,日日都見到佢,,今日默書喎..得70分,,--
跟住又係epa,,悶到死,,唔講,,then,CL,,Mr.Yip講d英文超有感情,,咬字好搞笑,,''''
then,,PTH,! ms溫帶左法國果交換生同我地1齊上堂wo,,佢都聽唔明我地講乜,,成堂好呆'';;
Lunch啦,,去左7-11食..冇計啦,,多人,,我食得好趕呀,,鬼叫miss lee又起lunch留我地咩--''
then..histroy,,算啦,,真係好悶呀,,好眼訓
..點解miss chu會鍾意呢科ga..
跟住係咁落啦d堂,,到最後,,中文呀!係背默既時候啦>><<ms溫俾左15分鐘我地默晒成課呀!注意.係15分鐘!!!""
我隻手好痛.又攰,,''不過我係第2個默完ga,,tasia係第1個,,
放學,,miss lee又黎-.-''唉,,好煩呀,,
聽日水運呀,,,坐起度又曬又熱,,又唔俾人帶功課去做...''
p.s 我計過啦,,我1日見miss lee起碼4次以上..

|