感動,,
今日考MATHS 呀,,
第1份,,都難ga,,,..-.-
第2份mc,,,,都有好多題唔識,,,,>口<,,
其實今日最想講ge,,係「識法代言人」果ending,,,,
一路睇,,,真係好感動>3<...我都cry左出黎,,,,
其實呢個世界仲有冇咁多人係咁樂觀?!
講真,,我好羨慕,,,好想身邊都有1個咁樂觀ge人,,,
亦都想做1個咁樂觀,,咁積極,,咁熱愛生命ge人,,,]]